Hvad med en debatkategori om "Det Paranormale"?

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
libertá
Indlæg: 854
Tilmeldt: 29. jan 2018, 17:39
Kort karma: 15
Likede indlæg: 346

Hvad med en debatkategori om "Det Paranormale"?

Indlægaf libertá » 21. aug 2019, 19:51

Umiddelbart er der i hvert fald én kategori, jeg savner herinde. DET PARANORMALE!

Måske hører det under kategorien "Livets forhold"?

Jeg synes det kunne være fint med en debatkategori dedikeret til okkulte emner. Der er også videnskab, men det hører ikke helt ind derunder.

I øvrigt savnes også en kategori for Religion.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Hvad med en debatkategori om "Det Paranormale"?

Indlægaf LadyFox » 21. aug 2019, 19:53

Med mængden af indlæg omkring det emne tænker jeg ikke det giver mening at give det sin egen kategori herinde
6
...
libertá
Indlæg: 854
Tilmeldt: 29. jan 2018, 17:39
Kort karma: 15
Likede indlæg: 346

Re: Hvad med en debatkategori om "Det Paranormale"?

Indlægaf libertá » 21. aug 2019, 20:30

LadyFox skrev:Med mængden af indlæg omkring det emne tænker jeg ikke det giver mening at give det sin egen kategori herinde


Måske skriver folk ikke om det, fordi der netop ingen kategori er?

Og skal det være laveste fællesnævner, der bestemmer, hvilke kategorier, der skal være? Altså med laveste fællesnævner mener jeg emner, som flest mulige går op i - uden at emnerne i sig selv behøver være vanvittigt interessante. Jeg synes f.eks., at et emne som mode er ekstremt uinteressant. :D

Det er selvfølgelig intet stort problem. Man kan sikkert finde en kategori og placere indlægget under alligevel.

Man kunne evt. slå det paranormale sammen med religion eller konspirationsteorier. Filosofi også. Så er der måske flere, der er interesserede. På andre fora her på nettet, er der da en del, der f.eks gerne vil diskutere religion.

Når man ser emnekategorierne herinde, forstår man godt at ca. 75-80% af brugerne herinde er kvinder. Det er meget kvindeorienterede emner som mode, skønhed, kæledyr, sundhed, børn, familie, hus og have o.s.v., der debatteres i. Hvis man fik nogle andre kategorier, ville man måske også tiltrække flere mandlige brugere. Men det ønsker man måske ikke, for det kan være, kvinderne herinde har det meget godt med, at de har deres eget intime debatforum, hvor ikke så mange mænd blander sig.... :P
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Hvad med en debatkategori om "Det Paranormale"?

Indlægaf LadyFox » 21. aug 2019, 20:56

libertá skrev:
LadyFox skrev:Med mængden af indlæg omkring det emne tænker jeg ikke det giver mening at give det sin egen kategori herinde


Måske skriver folk ikke om det, fordi der netop ingen kategori er?

Og skal det være laveste fællesnævner, der bestemmer, hvilke kategorier, der skal være? Altså med laveste fællesnævner mener jeg emner, som flest mulige går op i - uden at emnerne i sig selv behøver være vanvittigt interessante. Jeg synes f.eks., at et emne som mode er ekstremt uinteressant. :D

Det er selvfølgelig intet stort problem. Man kan sikkert finde en kategori og placere indlægget under alligevel.

Man kunne evt. slå det paranormale sammen med religion eller konspirationsteorier. Filosofi også. Så er der måske flere, der er interesserede. På andre fora her på nettet, er der da en del, der f.eks gerne vil diskutere religion.

Når man ser emnekategorierne herinde, forstår man godt at ca. 75-80% af brugerne herinde er kvinder. Det er meget kvindeorienterede emner som mode, skønhed, kæledyr, sundhed, børn, familie, hus og have o.s.v., der debatteres i. Hvis man fik nogle andre kategorier, ville man måske også tiltrække flere mandlige brugere. Men det ønsker man måske ikke, for det kan være, kvinderne herinde har det meget godt med, at de har deres eget intime debatforum, hvor ikke så mange mænd blander sig.... :P


Jeg tænker bare der er så mange kategorier herinde hvor stort set alt kan passe ind, og folk er rimelig gode til bare at putte deres indlæg om alt muligt der.
Jeg synes det giver mere mening at oprette nye kategorier hvis de mere åbne kategorier pludselig er fyldt med et specifikt emne som ikke passer ind under de temaer der allerede er - end at skabe kategorier fordi der måske muligvis er nogle der vil bruge det. Men altså, jeg synes også nemt der kan komme for mange temaer.
1
...
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: Hvad med en debatkategori om "Det Paranormale"?

Indlægaf Purple Haze » 21. aug 2019, 20:58

Hvis man kikker i videnskab mv.
Så er der svaret i 4-5 tråde i den for den sidste måned.
Det er meget lidt synes jeg.
Så hvis det på en eller anden måde kunne slås sammen ville det være font synes jeg.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7464
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24399

Re: Hvad med en debatkategori om "Det Paranormale"?

Indlægaf Moxy-lady » 21. aug 2019, 21:54

Tænker egentlig heller ikke at "det paranormale" er det største trækplaster for mænd, generelt set.
1
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad med en debatkategori om "Det Paranormale"?

Indlægaf kidkomb » 21. aug 2019, 21:56

Opret en tråd og se om der kommer folk til der vil snakke om det?
-Jeg mindes at der har været et par tråde i tidens løb faktisk.
Hvis der er run på, så kan man tale om at lave en forum-kategori. Det giver mest mening den vej rundt synes jeg.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
libertá
Indlæg: 854
Tilmeldt: 29. jan 2018, 17:39
Kort karma: 15
Likede indlæg: 346

Re: Hvad med en debatkategori om "Det Paranormale"?

Indlægaf libertá » 21. aug 2019, 22:43

Jeg vil sikkert lave en tråd eller to om det paranormale en af dagene. Men ikke lige nu, fordi det er sent. Så får vi se, om nogen overhovedet gider diskutere den slags herinde.
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvad med en debatkategori om "Det Paranormale"?

Indlægaf Planten » 22. aug 2019, 04:25

libertá skrev:Måske skriver folk ikke om det, fordi der netop ingen kategori er?

Jeg kan ikke gennemskue, om du er en gammel profil med nyt navn, men du vil hurtigt finde ud af, at herinde opretter folk tråde, hvis de har lyst, uanset om der er en kategori til det :)
0

Tilbage til "Forslag til forbedringer"