Teksten forsvinder når man quoter.

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Teksten forsvinder når man quoter.

Indlægaf hotlips » 26. jun 2018, 02:33

Jeg kan ikke finde ud af hvor man melder fejl men teksten forsvinder når man quoter,kun den nye tekst vel at mærke, nu er det 3 gange på et par dage jeg selv har været ude for det og jeg har set det hos 2 andre brugere også.
0
Brugeravatar
vandmelon
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. apr 2018, 21:21
Kort karma: 16
Likede indlæg: 149

Re: Teksten forsvinder når man quoter.

Indlægaf vandmelon » 26. jun 2018, 16:57

hotlips skrev:Jeg kan ikke finde ud af hvor man melder fejl men teksten forsvinder når man quoter,kun den nye tekst vel at mærke, nu er det 3 gange på et par dage jeg selv har været ude for det og jeg har set det hos 2 andre brugere også.


Nu prøver jeg at svare på dit indlæg her, så ser vi om din tekst forsvinder ovenover :-)
0
✂ ✂ ✂ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Teksten forsvinder når man quoter.

Indlægaf hotlips » 26. jun 2018, 17:07

vandmelon skrev:
hotlips skrev:Jeg kan ikke finde ud af hvor man melder fejl men teksten forsvinder når man quoter,kun den nye tekst vel at mærke, nu er det 3 gange på et par dage jeg selv har været ude for det og jeg har set det hos 2 andre brugere også.


Nu prøver jeg at svare på dit indlæg her, så ser vi om din tekst forsvinder ovenover :-)


Jamen det er kun nogle gange og der er ikke synlige fejl hverken før eller efter.
0
Brugeravatar
vandmelon
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. apr 2018, 21:21
Kort karma: 16
Likede indlæg: 149

Re: Teksten forsvinder når man quoter.

Indlægaf vandmelon » 26. jun 2018, 17:59

0
✂ ✂ ✂ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tilbage til "Forslag til forbedringer"